Wednesday, February 12, 2014

ابقى سلملى على ثورتك مشاهدة




السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هكلمك عن الناس الى نزلت ف 30يونية ونزلو ليه ضد مرسى وهل دلوقتى الى انت نزلت علشانه اتحقق ؟

لو كنت نزلت ضد مرسى علشان مجابش حق الشهداء احب اقولك ان صدر حكم بالغاء الاحكام الصادرة على المتهمين فى قضية مذبحة بورسعيد

,,

لو كنت نزلت ضد مرسى علشان تجريم الاختلاف واحتكار السلطة احب اقولك ان دلوقتى بيقتلو الصوت الى بيعارض

,,

لو كنت نزلت عشان مرسى كان بيشحت من قطر احب اقولك ان مصر بقت بتشحت من طوب الارض

,,

لو كنت نزلت ضد مرسى علشان النور كان بيقطع احب اقولك ان النور بقى بيقطع هو والمية اكتر بس الجزمة الى فبوقك واسعة شوية ومش عارف تتكلم منها (انا عاذرك)

,,

لو كنت نزلت ضد مرسى عشان ازمة المرور اححب اقولك ان دلوقتى المشوار الى كنت بتاخدة ف ربع ساعة دلوقتى بيصفصف على ساعة ونص عشان الجيش قافل نص الشوارع

,,

لو كنت نزلت ضد مرسى عشان الحرية احب اقولك ان انا ماشى فى الشارع بنقط حرية مش عارف اوديها فين

معلشى اذا كنت طولت عليكو





No comments:

Post a Comment