Wednesday, February 12, 2014

موضوع كيف استدرجتنى الجنية امة اقرا


اليوم هحكى عن شئ غريب حصل معايا

هوا مضحك شويا بالنسبه لى :biggrin:

كنت فى الخارج اتمشه واشم هوا شوى :biggrin:

قولت لما اعدى على صديقى وارزل علية شوية اصلى بحب ارزل على اصحابى كتير وبالذات لو كانو نايمين :ta7a_689:
كان الوقت على الظهرية و قولت اروح لصاحبى وفتحت باب الشقة انا معايا نسخة من مفتاح باب شقة صديقى :biggrin: طبعا هوا على علم . هوا عايش لوحدة فبدخل الشقة ساعات عادى
المهم دخلت الشقة وقفلت الباب ورائى وقولت اتسحب براحة عشان لو كان نايم افزعو :ta7a_039:
يعنى طبعا انا مش بحب افزع الناس بس الاصحاب يبقى ليهم طعم تانى :biggrin:
دخلت الاوضة و ما لقيت دورت فى كل الغرف و ما لقيته طلع مش فالبيت المحظوظ :ta7a_570:

طلعت برا وقعدت فى الصالون وبعد شوية كدة طلعت واحدة لابسة حجاب وتبارك الله عليها وقالت السلام عليكم وهيا بتنظرلى :ta7a_412:
وانا عارف انو صديقى معندوش اخوات وبعدين من وين طلعتلى هى انا كنت لسة مفتش الشقة كلها حتة حتة و ملقيتش اى حد ,
فقالت السلام عليكم وما رديت السلام لانى فى حالة غريبة وبعدين قمت لقيت من وراها فى سد يعنى مكنش مثلا فى باب دخلت منو لا دى دخلت من الحيطة يا حبيبى :ta7a_689:

فعرفت انها جنية خبيثة جيالى فى هيئة انسان و كمان واحدة محجبة بس كان الحجاب انا مش معترف بية انو حجاب كان حجاب نوص كوم :ta7a_689:
فمكملتش الكلمة وقومت ما سكها باقوى ما عندى من رقبتها وقولتلها انتى شيطانة لعينة قامت ثارت وغضبت وقفزت عليا بقوة وكانت عاوزة تتحرش بيا واليعاذ بالله مسكتها من رقبتها تانى واختفت و ما شوفتها تانى بعد هاليوم . كان يوم لن انساة فى حياتى من الايام الى فيها خضة على سهوة :ta7a_733: انا الحمد لله ما بخاف من الجن ولاكن الخضة على سهوة حاجة و لما تكون عارف انك هتتخض دى حاجة تانية :ta7a_689:

ودى مكنتش اول مرة الجن ياتينى فيها على هيئة اشياء اخرى لتضليلى غير شكلة الحقيقى
يعنى بعد موضوع الجنية دة بشهرين كدة كنت ماشى فالشارع وكنت رايح اصلى الفجر فاذا بمجموعة من الكلاب ,بس قبل ما اكمل عاوز اقول انى بحب الكلاب جدا و بالاخص نوع اسمة البيت بول :biggrin: بس طبعا انا بطلت اربى كلاب من وانا صغير لانها نجسة و تمنع دخول الملائكة من البيت و انا كنت اتحجج لاهلى فى البيت بحجة انهم كانو للحراسة مع انهم ما كانو للحراسة ولا شئ :ta7a_689: كانت ايام و عدت ,
ف و انا فى طريقى للمسجد واذا بمجموعة كلاب من فصيلة البيت بول بعنى زى 6 او سبع كلاب منهم وانا استغربت جدا كيف كلاب زى دى عندنا فالشارع الكلاب دى غالية و مستحيل تلاقيها فى الشارع المهم اتلمو حواليا و اخذو فى لعقى و طبعا هدومى تنجست منهم ف المهم شافنى شيخى من على باب المسجد و قال اعوذ بالله منكم وقام ماذن الاذان بصوت عالى نحوى انا و الكلاب ووالله اذا بالكلاب تذوب فى الارض كما يذوب الحديد المنصهر و انا اسمع صراخهم من تحت الارض فاتى لى شيخى و قال دول ما كانوا كلاب دول من الجن و بالمناسبة شيخى ماشاءالله علية نحسبه على خير ولا نزكى على الله احد ربنا يبارك فيه وعندما يقرا على احد بمجرد ان يقول بسم الله امام المريض يتكلم الجنى ويصرخ ويقول سوف اخرج الان ربنا يحفظة ويبعد عنو ويبعد عنا جميع الشرور يا رب العالمين

وسوف اقول لكم اليوم دعاء للتحصين قوى جدا وهو يضعك داخل كدرة زجاجية لا تراها انت وسوف يحترق اى جنى يفكر بس انو يقترب منك والله والله انو من الاسرار وانا انشرة لكم ولا اريد سوى دعائم لى

يقال سبع مرات صباحا و سبع مسائا

بسم الله الرحمن الرحيم حصنت نفسي بذي الملك والملكوت وتوكلت على الحي الذي لايموت آية الكرسي تدور حولي كما دار السور على مدينة رسول الله صلوات الله عليه على واله (وتقرء الكرسي مره واحده) أتبرأ من حولي وقوتي وادخل بحول الله وقوته 3 مرات ...حصنت نفسي وعقلي وروحي وديني ودمي ولحمي وفكري وجوارحي واحساسي ومن في شفقتي ((او ممكن تقول فلان ابن فلانه وسيدخل معك في التحصين شرط ان يكون طاهر حتى ولو كان بعيد عنك سيكون محصن ))



No comments:

Post a Comment