Monday, February 10, 2014

موضوع [ طلب برمجه ] : مطلوب تصميم وبرمجة ستايل وردبريس لجريدة اخبارية امة اقرا


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته







مبدئيا كده انا من فترة طويلة عملت موضوع طلبت فيه نفس الموضوع وحددت السعر وكل حاجة

وكان في واحد اسمه الرمادي دخل كتب انه هو حيعملي التصميم وكل حاجة بس طلب مني احوله

الفلوس قبل التصميم وللاسف حولتله وطلع نصاب وخلع ومبقاش يرد علي التليفونات

ولا علي الاميل ولما اتصل من رقم غريب يرد عموما انا لو حتعامل مع شخص

مش حاحول غير بعد الانتهاء من التصميم عشان بس تكونوا في الصورة

لاني مش حاقبل حد ينصب عليا تاني

انا دالوقتي عندي صورة تصميم انا عملتها علي الفوتوشوب

عاوزة انفذ نفس الشكل للاستايل بتاع الجريدة

مطلوب تصميم وبرمجة ستايل وردبريس لجريدة اخبارية


وعاوزة اللي حيعملي الاستايل يبرمجه وكل حاجة

ويصمم لوجو احترافي للموقع

عاوزة شركة تعمل كل ده في حدود 500 جنيه مش عاوزة اكتر من كده دي امكانياتي

وشكرا



No comments:

Post a Comment