Monday, February 10, 2014

موضوع [استفسار] : عن برنامج handycafe امة اقرا


السلام عليكم
عندى استفسار عن برنامج handycafe






هل من الممكن تشغيل البرنامج على جهازى الشخصى
بمعنى البرنامج معمول لاصحاب النت كافيه ..
وانا معنديش بس انا عرفت ان البرنامج فيه ميزه ان انا لو نزلت حاجه
او الجهاز اتفيرس و عملت ريسترت للجهاز مفيش حاجه بتتسيف ..
وانا هشترى جهاز جديد و عاوز احط عليه البرنامج ده عشان لو نزل فير س
او حصل مشكله فى الجهاز او فى لعبه او فى برنامج او فى فلدر
اقوم مرستر الجهاز و كل حاجه ترجع زى ما كانت هل ينفع ؟
و ياريت انا عاوز رابط تحميل النسخه الجديده من البنرماج
و عاوز اعرف ازاى اخلى اعدادات البرنامج متسيفش الى بيحصل على الجهاز
وكل لما ارستر الجهاز يرجع زى الاول .
لانى عرفت انى ممكن احط الى انا عاوزو على الجهاز و اسيف و اى حاجه بعد كده احطها مش هتتسيف على الجهاز لان البرنامج بيعمل كده وده الى انا عاوزو عشان احافظ على الجهاز بتاعى الجديد ؟
ياريت المساعده ومن رائيكم فكره جيده ام لاء ؟:strongly:



No comments:

Post a Comment