Tuesday, February 11, 2014

موضوع [ طلب هاك ] احصل على منتدى vb مجاني اسلامي فقط امة اقرا


اكيييد كل شخص مننا بيحلم ان يمتلك منتدى خاص بة
بدون ما يدفع اى فلوس او مصارى
بدون ما يحرج نفسة مع اى شخص تانى
ويطلب منه انه يعمل لة منتدي
والتانى يطلب منه انه يسجل في منتداة ويعمل مواضيع ومشاركات وردود
ووجع قلب
اليوم معايا
منتدي في بي مجانااااااااااااااااااا
واحد يسألنى ويقول لى
وانا لية اعمل منتدى واتعب حالى
وكل شوية اشوف زوار
واسرق اعضاء من هنا ومن هنا
راح ارد عليكم
اول شئ الموضوع كلة لا يخص سرقة الاعضاء ولا انك تتعب حالك
فكرة الموضوع تتلخص فى
انك تتعلم
كيف تدير منتدى
كيف تتحكم بالاعضاء
كيف تعمل منتدى






كيف تعمل قسم
كيف تغير لون الاعضاء
كيف تنقل قسم كامل
كيف تحذف عضو
كيف تشوف اى بى الاعضاء
كيف تضيف عضو بسهولة من لوحه التحكم فى ثلاث ثوانى
تقدر تتحكم فية تحكم كليا
ترفع استايل
ترفع هاك
فكرة الموضوع كلة تتلخص في
انك تعطى لنفسك الحق انك تتعلم
وتطلع السلم درجه درجه
واللى محتاج يعمل منتدي
يتفضل يكتب هنا او يراسلنى على الخاص
انا عارف انى راح اتعب في الموضوع دة
لكن ولا يهم
انا تعبت اكتر لما كنت بطلب من اشخاص انهم يعملوا لي منتدي
مقابل مواضيع وردود فاشلة
وللاسف ما كان فية اى اجابه
وقررت انى اتعلم
والحمد لله قدرت انى اتعلم
قولت انى افيد الكل

معهد بحر الثلاثين



No comments:

Post a Comment